Ei vaan taas jaksais.

7 Lok

Ei ihan yhtään. Onneksi ens maanantaina alkaa sentään koulu, saa edes jotain muuta ajateltavaa niin ehkä pysyy jotenkuten pääkin kasassa. Ja jos rahat tulee tällä viikolla niin saan lääkkeetkin (rauhottavat) taas hankittua.


Saattaa tulla aika mielenkiintonen viikonloppu… Yks on koko viikonlopun lastensa luona, yhellä on vissiin kans lapset kotona, ja yks on ihan muuten vaan estynyt viettämästä alkolla höystettyä lautapeli-iltaa. Että joo… 

Oon jo kauan sitte ajatellu yhestä tyypistä että sen foorumipersoona on ärsyttävä, mutta nykyään se on sitä todella enemmänkin. Ja se on sitä myös livenä. Onneksi asuu niin kaukana ettei törmätä usein ;D

Niin tosiaan, tuohon ekan kappaleen toiseen lauseeseen viitaten. Oon ilmottautunut etälukioon, ja kun maanantaina alkaa uus jakso niin mulla alkaa sillon opiskelut. Juttelin eilen opon kanssa jonkun 25 minuuttia, ja se sanoi että voin mennä kyllä aikuislukion tunneillekin niin paljon kun vaan ite haluan, että siinä mielessä se ei oo etä vaikka onkin 😀 Tulee siellä varmasti ainakin välillä käytyä. Se vaan että tuosta ei saa mitään etuuksia (no se tästä vielä puuttuiski että pitäis opintotuella kitkutella) vaan joutuu kaikki kirjat hommaamaan ihan ite. Hepeltä saan onneksi aina jotain välillä kun se ei niitä ite enää tarvi, niiku nytten varmaankin matikan kirjan. 
Jos/kun pääsen töihin/työkkärin kurssille niin voin siitä huolimatta jatkaa opiskelua, joten tuo sopii mulle ihan täysin. Ja mitä muutakaan tekemistä mulla on nyt kun opiskella? Paitsi notkua koneella suunnilleen kaiken ajan kun oon hereillä… Jei. Paitsi että osa opiskelusta tapahtuu verkko-opintoina, joten tulen olemaan tässä siitä huolimatta 😀 Opo teki mulle eilen sinne jo tunnuksetkin. Viikon päästä mulla on tapaaminen sen kanssa, tehdään mulle sitten jotain opiskelusuunnitelmaa ja jotain, en tiiä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

