Se sai yliotteen.

22 Hel

Masennus nimittäin. Joten arvatkaa oonko saanut mitään vieläkään aikaan? EN. Josta syystä masennun vaan lisää ja lisää. Asiaa toki vielä auttaa se että tuossa yksi yö huomasin että ystäväni kasiluokalta asti (ja hei minun kasiluokasta on 11 vuotta aikaa ;D ) on sitten pistänyt välit poikki. Sanomatta siitä mulle ihan mitään, poisti ja blokkasi vaan facebookissa. Tosin kyseinen ihminen nyt ei muutenkaan pitkään aikaan puhunut mulle mesessäkään ellen sanonut ite ensin jotain, eikä pitänyt yhteyttä muutenkaan vaikka asutaan samassa kaupungissa… Nähtiin viimeksi uutenavuotena. Tuo ex-kaveri erosi muutama viikko sitten miehestään, ja on sen jälkeenkin (kuulemma) skitsoillut siitä kun tuo äijä tuli viettämään iltaa samaan kämppään missä ite olin myös, erittäin lievästi sanottuna sairaalloisen mustis vaikkei siihen enää todellakaan ole edes syytä kun eronneet ovat. Mutta kun ei saataisi kaiketi olla ystäviä… Lisäksi kun meikäläisen intressit sattuu vielä olemaan jossain ihan muussa ihmisessä kun tuossa ex-kaverin exässä, se meidät tosin on tutustuttanut kun sattuvat olemaan suurinpiirtein parhaita kavereita keskenään 🙂

Tuon lisäksi vielä ex-kaverin veli ilmeisesi myös pisti välit poikki viime yönä kun vähän valotin asiaa sille mesessä, tosin vaan sen verran kun ite siitä tiiän eli suunnilleen tuon mitä kerroinkin. On sitten ilmeisemmin mennyt puhumaan siskonsa kanssa joka on taas ilmeisemmin haukkunut meikäläisen sinne alimpaan kuumaan paikkaan kun kaverilistaltaan potki tuokin mut pois… Ja jottei tää nyt olis liian yksinkertaista niin ex-kaverin veli taasen on mun exä 😀 Ja hyvä ystävä, tai ainakin oli vielä reilu vuorokausi sitten. Tämänhetkinen tilanne taitaa olla aivan toisenlainen.

Hiphei. Tähän kun lisätään vielä ne ”vainoharhailut” (jotka ei siis oikeasti ihan sitä diagnoosiltaan edelleenkään taida olla mutta en tiedä mikä muu niitä kuvais paremminkaan) tyyliin ”tuo ei vastaa mun tekstariin eli se on suuttunu tai aivopesty”, ”tuo ei puhu mulle enää mesessä eli joku on puhunu sille musta jotain paskaa”, ”tuokaan ei puhu mulle mesessä elikkä ihan taatusti se välttelee eikä halua enää syytä tai toisesta nähä mua ikinä” plus se että en tiiä miten selviän rahallisesti ens kuun alkuun saakka ja muut virastopaskaihanuudet, niin… Uskokaa tai älkää mutta alkaa taas vähitellen hajottaa päätä. Tuntuu etten saa taas otetta oikeen mistään, ilman Lolaa en olis taatusti poistunut kämpän ulkopuolelle moneen päivään… Tiedän että pääsen tästä taas ylös jo ihan senkin takia että mulla on vaan pakko, mutta se tieto ei just nyt isommin lohduta. Kaikkein eniten just nyt auttais erään ihmisen seura livenä, sen jota on ehkä eniten ikävä vaikkei se asu edes kaukana.

Kävi jo muutamaan otteeseen mielessä että varaanko ajan jollekkin psykiatrille tms… Mutta kattoo nyt kun saan taas lääkkeet haettua apteekista, tiedän että jo pelkästään ne saa olotilaa jo paljon paremmaksi. Ja ennen kun kukaan ehtii sanoa että ei pitäis elää kemikaalimömmöjen voimalla niin voin kertoa että se nyt vaan sattuu olemaan lääkitys jota mulla pitäis syödä koko ajan mutta jota en oo syönyt about puoleen vuoteen… ja tulokset näkyy myös tässä. Kilpirauhasen vajaatoiminta. Tosin jo senkin takia olisi ehkä ihan hyväkin varata se aika kun on ruvennut mietityttää eräs asia jota entinen psyko vuosia sitten sanoi mulla erittäin mahdolliseksi, mutta mitä ei sitten kuitenkaan ikinä missään millään tavoin testattu.

2 vastausta to “Se sai yliotteen.”

  1. Saoka helmikuu 22, 2009 klo 8:12 am #

    Varaat ajan ja menet jonnekin lääkärille. Ei siinä muu auta, kuten itsekin tiedät. Ja hankit oikeat lääkkeet. Joihinkin juttuihin vain tarvii lääkkeet ja se on ihan eri asia kuin joku huvikseen nappien popsiminen ja väärinkäyttö. Masennukseen toki tarvitaan lisäksi terapiaa ja muita sellaisia juttuja, mutta kyllä tarvitaan ne lääkkeetkin, ei siinä ole mitään väärää. Masennukseen ei auta se, että joku vain hokee, että ota itseäsi niskasta kiinni – tiedän sen, mutta ota sen verran niskastasi kiinni ja mene hakemaan kunnon hoitoa. *hali*

  2. Johanna helmikuu 23, 2009 klo 2:12 pm #

    Vähän samoilla asioilla kun Saokakin :)Vaikka minä olen huono puhumaan kun itse olen myös vähän samassa jamassa, jokin kevätmasennus taas hiukan päällä. Mutta kyllä me tästä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

