On käytävä lähellä pohjaa, että saa voimia kiivetä taas ylös.

25 Hel

Jätin vastaamatta noihin kommentteihin koska mulla ei just sillä hetkellä vaan ollut mitään tarpeeksi järkevää sanottavaa. Kuitenkin, mulle ei siis kukaan ulkopuolinen sano sitä että on vaan pakko selvitä ja jaksaa, se on ihan mulla omassa päässä 😀 Tulee lähinnä siitä että on ollut pakko opetella selviytymään, elämä on heittänyt niin paljon paskaa niskaan tässä vajaan 26 vuoden aikana. Mulla on ollut muutamia vuosia sitten diagnosoituna vaikea masennus (mistä tosin sain ite tietää vasta reilu vuosi sitten…) ja nyt jälkeenpäin ajateltuna olin silloin todella pohjalla. En halua siihen enää ikinä, siitäkin tulee se pakko selvitä ja jaksaa. Niin, ja mulla tosiaan on tuo kilpparijutska jonka lääkitys auttaa todella paljon tosi moneen asiaan. Se vaan että pitää ootella että saan ne lääkkeet apteekista, rahaa kun ei just nyt ole.

Mutta mutta, paremmin menee taas jo, tuo oli onneksi vain hetkellinen romahtaminen. Kävin yöllä Lolan kanssa reipastahtisen 10 kilometrin kävelylenkin ja mietiskelin asioita. Pää selkeni kyllä aikalailla. Tänään on ollut ihan ihmeellisen energinen ja hyvä olo, oon saanut aikaan varmasti enemmän kun koko viime viikolla yhteensä 😀 Ja sikäli hassu juttu että on näinkin hyvä olo, kun on tiedossa että huomenna on vaan pakko mennä hoitelemaan asioita joita inhoan, rahaa ei ihan oikeasti ole yhtään, enkä todellakaan tiedä miten selviän siihen saakka että sitä tulee (4.3.).

Nyt menen hakemaan kahvia 🙂 Tosin pika-lattea joka maistuu… No, pahalle.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

